Diskuse

Češi na D1

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petrik1960

6. 8. 2012 13:46
Jste český řidič ???

jste!

0 0
možnosti

Krokodyl1

4. 8. 2012 3:51
Nějakej divnej, ne?

... drandí po D1 a ještě má čas sledovat jak dlouhé kolony jsou na druhé straně a kdo se jak kam zařazuje ;-D Já když jedu, tak jsem rád, že stíhám základní věci: věnuju se cigáru, ladění rádia, popíjení kafe, telefonování, společenské konverzaci ve voze, rozbalování bagety a na tohle teda fakt nemám čas! Vy musíte být děsně nebezpečný řidič, když ještě stíháte koukat kolem ;-D

0 0
možnosti

dolch

4. 8. 2012 0:49
Moc se v tom pitváte

hlavní je přežít ;-)

0 0
možnosti

generál Failure

4. 8. 2012 0:10
Já tudy zrovna dneska jel

a díval jsem se tam a nejsou tam dva pruhy, nýbrž je to všechno stažené do jediného, i podle dopravního značení. Dva osobáky by vedle sebe sice projely (kdyby je neřídili ustrašení řidiči), ale náklaďák a osobák už ne. Tohle je zcela jednoznačně chybně provedené dopravní opatření.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 874x
Zajímá mne podstata problému. Bohužel, ne vždy se ji z médií dozvíme. Nemám rád černobílé vidění světa. Proč se ten člověk chová tak jak se chová? Co já nebo ty děláme špatně, že ten svět vypadá tak jak vypadá ?

Seznam rubrik