Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

....tak až tam nebudou ti "státníci" z celýho světa, tak přijdu určitě taky !

0 0
možnosti
MR

M25i73l98a78n 43R13a11d43e73k

30. 1. 2015 19:12

jo to se dockate.

0 0
možnosti
JR

J92a74n 86R12á64ž

30. 1. 2015 18:57

Japonec, za kterého islamisté požadují peníze nebo výměnu za vražedkyni, nemá můj soucit. Podle mého je to nezodpovědný dobrodruh a jeho osud je mi naprosto lhostejný stejně, jako by mi byl lhostejný osud idiota, který si lehne vedle hnízda kober.

P.S. Jestli si někdo pořád myslí, ze být pracovníkem humanitární organizace, či novinářem zaručuje imunitu před vražednou mánií islamistů, je blázen. A ten nepatří do krizové oblasti, ale do svěrací kazajky. To nemá s odvahou nic co společného!

1 1
možnosti
JR

J93a33r13a 79R43a89n30k

30. 1. 2015 19:58

A jakym zpusobem se chcete dozvedet zpravy ze sveta? Denne se zde nadava na novinare a pak je Vam jejich smrt lhostejna? Jsou to jenom dobrodruzi? Jsou vrazdeni i knezi, pomocnici UN, paramedikove, mate divny pohled na svet.

Pro autora, za poslednich par let bylo zavrazdeno 90 novinaru, v tom jsou zapocitani i nekteri v Rusku.

1 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 874x
Zajímá mne podstata problému. Bohužel, ne vždy se ji z médií dozvíme. Nemám rád černobílé vidění světa. Proč se ten člověk chová tak jak se chová? Co já nebo ty děláme špatně, že ten svět vypadá tak jak vypadá ?

Seznam rubrik